FAQ is bedoeld om de vragen die het vaakst gesteld worden boven aan de pagina te zetten, zodat het voor u makkelijker wordt.
Als je een aanpassing wilt maken aan een bestaand product, kun je aan de rechterkant van het scherm je gewenste aanpassingen kiezen. Als je iets wilt dat er niet bij staat, stuur ons dan gerust een e-mail naar info@pcman.nl. In je bericht kun je aangeven dat je een aanpassing wilt aan een van onze producten.
Als je om welke reden dan ook je bestelling wilt annuleren of wijzigen, kun je in de meeste gevallen contact met ons opnemen via info@pcman.nl of door te bellen naar +31575 573040.
Als je het artikel dat je wilt hebben in onze webshop hebt gevonden, kun je het toevoegen aan je winkelwagen. Daarna heb je twee opties: je kunt verder winkelen als je nog meer wilt toevoegen, of je kunt doorgaan naar de kassa om je bestelling af te ronden en te betalen.
Bij Pcman is het verplicht om een account aan te maken. Het aanmaken van een account is handig voor toekomstige bestellingen en wensen. Tijdens het bestelproces moet je alle benodigde informatie invullen, zoals persoonsgegevens en adresgegevens, voor het verzenden van je bestelling en het aanmaken van de factuur.
Waarschijnlijk heeft jouw product een zegel. Dit is een garantie van de fabrikant dat het artikel compleet is en gecontroleerd is. Als de zegel bij ontvangst is verbroken of verwijderd, neem dan eerst contact met ons op.
Als je zelf de zegel wilt verwijderen, is dat mogelijk. Houd er echter rekening mee dat dit het recht op permanente retournering vervalt. Dit heeft geen invloed op de standaard garantie die wij bieden op onze producten.
De garantie is niet van toepassing in de volgende gevallen:
Voor veel voorkomende problemen met een monitor kan je onderstaande artikel gebruiken:
Als je een aanpassing wilt maken aan een bestaand product, kun je aan de rechterkant van het scherm je gewenste aanpassingen kiezen. Als je iets wilt dat er niet bij staat, stuur ons dan gerust een e-mail naar info@pcman.nl. In je bericht kun je aangeven dat je een aanpassing wilt aan een van onze producten.
Voor een uitgebreid stappenplan kan je hieronder vinden:
Voor een uitgebreide uitleg kan onderstaand artikel lezen over hoe je je videokaart drivers kan updaten.
Je kunt producten binnen 30 dagen na levering retourneren, op voorwaarde dat ze aan de retourvoorwaarden voldoen. De producten moeten in nieuwstaat verkeren, onbeschadigd zijn en zich compleet en in de originele verpakking bevinden.